Voor de aanvraag van evenementenhulpverlening, kunt u onderstaand formulier invullen. Onze evenementencoördinator zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Algemene voorwaarden Hulpverlening op evenementen

Hulpverlening door EHBO Yerseke op een evenement dient minimaal 6 weken voor het evenement te worden aangevraagd door middel van een evenementenaanvraagformulier dat te verkrijgen is via het secretariaat (secretaris@ehboyerseke.nl) .

Dit formulier wordt u via de mail toegestuurd en moet ook weer  via de mail worden teruggestuurd. Na ontvangst van het ingevulde formulier krijg u van de secretaris bericht of de aanvraag wordt gehonoreerd. Indien er vanuit de EHBO vereniging behoefte is aan specifieke voorwaarden, zoals bijvoorbeeld een ruimte om overdekt zorg te kunnen verlenen, zal dit in de bevestiging worden vermeld. Evt. kan hierover ook telefonisch worden overlegd.

De kosten en evt. km vergoeding staan op het formulier vermeld.

De hulpverlener(s) zullen de afgesproken tijd(en) aanwezig zijn op het evenement.

Mocht er door een calamiteit/calamiteiten langer dan de afgesproken tijd hulpverleend worden zal deze tijd doorberekend worden aan de zorgaanvrager(organisator).  Het eventueel vervoeren van slachtoffers, niet zijnde een ambulance, zal door het slachtoffer zelf of door de zorgaanvrager (organisator) geregeld moeten worden.